Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010

Άλλος με τη βάρκα μας;

Έχω μια ακατανίκητη διάθεση να τραγουδήσω το "μες σ' αυτή τη βααααάρκα είμαι μοναχή κι έχω συντροφιααααά μου κάτασπρο πουλί, σημαδι ρίχνω στο γιαλό μα πώς να σου το πω; Είσαι ένα αστέρι μακρινό τις νύχτες σε φιλωωωώ..."
Όχι, αγαπητοί μου, δεν το έχω χάσει τελείως, ούτε μ' έχει πειράξει η αντιβίωση, ούτε μπέρδεψα την αντιβίωση με παραισθησιογόνα. Απλώς είδα μερικά αποσπάσματα -γιατί ολόκληρη δεν αντέχω- από την διακαναλική συνέντευξη του πρωθυπουργούλη μας! Αυτομάτως, ένιωσα μια απόγνωση -να το πω;-, μια θλίψη, μια κατατονία, την ανάγκη να βρω μια σύριγγα να χτυπήσω ένεση στο μάτι κλπ. Με συμπονάτε φαντάζομαι.
Δεν θα πω πολλά, είπε τόσα ο Γ. Παπανδρέου που θα ήταν πλεονασμός. Θα ήθελα να σημειώσω, ωστόσο, κάποια πράγματα που μου έκαναν εντύπωση και με οδήγησαν στην κατάσταση "Μανταλένα-βάρκα".

Όταν είσαι πρωθυπουργός μιας χώρας την οποία το κόμμα σου κυβέρνησε επί 20 και πλέον χρόνια, με ποιά δικαιολογία τονίζεις ότι βρήκες μια κατάσταση που δημιούργησε η προηγούμενη κυβέρνηση; Δέχομαι ότι η Ν.Δ. δημιούργησε πολλά άλλα και διόγκωσε το ήδη υπάρχον πρόβλημα, αλλά αν το ΠΑΣΟΚ δεν είχε αφήσει τρύπες ανοιχτές πότε πρόλαβαν ν' ανοίξουν νέες τόσο μεγάλες, ώστε να καταφύγουμε στη λύση του μνημονίου και του ΔΝΤ; Μια απλή απορία που ποτέ δεν απαντήθηκε.
Με πόνο ψυχής δήλωσε ότι ένα χρόνο τώρα παλεύει με τη διαφθορά και θέλει να την πατάξει, αλλά έχει λάβει τέτοιες διαστάσεις που στην παρούσα φάση πρέπει να δοθεί προτεραιότητα στα τρέχοντα προβλήματα. Άρα, η διαφθορά, φίλοι μου, συνεχίζεται με πολλά ακόμη επεισόδια.
Ένα δάκρυ κύλησε και χάραξε το αλαβάστρινο(δεν θέλω γέλια, υβριστικούς χαρακτηρισμούς, ανοιχτές παλάμες και τοιαύτες χειρονομίες)μάγουλό μου τη στιγμή που άκουσα τον πρωθυπουργό να λέει πως έπεσε θύμα εξαπάτησης, όπως και η υπόλοιπη Ευρώπη. Ο απατεώνας ήταν ο Καραμανλής και η κυβέρνηση της Ν.Δ., γιατί εκείνος ζήτησε να του πουν ποιό είναι το πραγματικό ποσοστό του ελλείμματος, αλλά δεν πήρε ποτέ μια απάντηση. Αυτό που τον πλήγωσε περισσότερο ήταν ότι το ψευδές ποσοστό έφτασε με τη βούλα του επίσημου κράτους στην Ευρώπη δύο μέρες πριν τις εθνικές εκλογές.
Να κάνω μια ανόητη ερώτηση; Ο Παπανδρέου αντιπολίτευση δεν ήταν; Δεν ήξερε τί συμβαίνει στα κρατικά θέματα; Δεν έπρεπε να ξέρει; Γιατί είναι στη Βουλή αν δεν ξέρουν τί τους γίνεται;  Γιατί ψηφίζονται εφόσον δεν μπορούν να ανταποκριθούν στα καθήκοντά τους;
Εντάξει, δεν ήταν μία ανόητη ερώτηση, ήταν πέντε. Δεν φταίω εγώ, είναι που με παρασύρει ο χείμαρρος Γιώργος-ο αθλητικός πρωθυπουργός- Παπανδρέου, κι είναι να μην παρασυρθώ!Γιατί άμα παρασυρθώ...δεν βρίσκω φρένο.
Τέλος, αυτό που με εντυπωσίασε περισσότερο ήταν η τοποθέτησή του για το αν θα συνεχίσουν να επιβάλλονται σκληρά οικονομικά μέτρα στους Έλληνες πολίτες, ενώ ήδη τα ποσοστά αποδεικνύουν πως η πλειοψηφία των πολιτών ζει κάτω από το όριο της φτώχειας.Η τοποθέτηση με συγκλόνισε, γιατί δεν έγινε ποτέ!Είπε βεβαίως ότι έχουμε πάρει μέτρα που ήταν σκληρά, αλλά όταν προσπαθείς να μειώσεις τις δαπάνες, να αυξήσεις τα έσοδα και να αντεπεξέλθεις στις οφειλές είναι απαραίτητο να συμβεί, αλλά έχουν δείξει έμπρακτα στήριξη στους χαμηλοσυνταξιούχους. Εκείνη τη στιγμή που είπε αυτό το τελευταίο ένιωσα να μεταπηδώ στη ζώνη του λυκόφωτος κι εκεί με βρήκε η Μανταλένα κι η βάρκα της. Όλα όσα του ανέφεραν οι δημοσιογράφοι, για τη μη πληρωμή των νοσοκομείων, για τα ταμεία που δεν πληρώνουν, για την ανεργία που έχει φτάσει σε πρωτόγνωρα ύψη, για τον αριθμό των καταστημάτων που κλείνουν, για τη μείωση στην αγορά ακόμη και ειδών πρώτης ανάγκης, όπως το ψωμί, γιατί δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν στις καθημερινές υποχρεώσεις και κάνουν περικοπές, ήταν σαν να μην τα άκουσε ποτέ. Γενικά, απαντούσε με τις ώρες χωρίς να απαντά γι' αυτό που είχε ερωτηθεί.
Μια τελευταία ανόητη ερώτηση: Γιατί έγινε αυτή η διακαναλική συνέντευξη; Η μόνη απάντηση που θα μπορούσα να σκεφτώ είναι μήπως ήθελε να δει αν μπορεί να κάνει καλύτερα νούμερα από το Νησί, μια και θα προβαλλόταν από όλα τα κανάλια.
Κι αφού ζήσαμε το θέατρο του παραλόγου με τον Αιμίλιο Λιάτσο να δηλώνει ευθαρσώς ότι κατά τη γνώμη του είναι πολύ σωστές οι κινήσεις της κυβέρνησης για την Ανάπτυξη -πού την είδε μην ρωτάτε εμένα, τον κ.Λιάτσο ρωτήστε-πάμε όλοι μαζί: Μες σ' αυτή τη βάρκα είμαι μοναχή κι έχω συντροφιά μου κάτασπρο πουλί(να δεις που με τη γκαντεμιά που με δέρνει, θα με κουτσουλίσει!)λα λα λα λα λα λα λα λαααααααα....

Υ.Γ. Εδώ που τα λέμε ένας Μάνος Χατζηδάκις πάντα χρειάζεται να ηρεμεί το νευρικό μας σύστημα.
http://www.youtube.com/watch?v=9LHGQdPK2ws