Δευτέρα 12 Απριλίου 2010

Μουσικά ταξιδάκια...


Πουφ! Κανονικά θα έπρεπε να κάνω την εργασία που έχω για την Πέμπτη, αλλά επειδή δεν έχω διάθεση, αλλά και ο κύριος Πέτρος Κωνσταντίνου ακόμη δεν έχει απαντήσει στο mail με τις ερωτήσεις μου, παρόλο που μου είπε ότι θα το κάνει, αποφάσισα να ακούσω μουσική την οποία, έτι μία φορά, θα μοιραστώ μαζί σας.
"Η ζωή μου άνω-κάτω" από Άλκηστη Πρωτοψάλτη(δεν φταίω εγώ που μ' αρέσει, το ταλέντο της φταίει!). Δεύτερη φωνή κάνει ο έτερος πολυαγαπημένος μου Αντώνης Ρέμος(και δεν θέλω σχόλια επ' αυτού, έχει φωνάρα ο Θεσσαλονικιός). Τί λέτε για ένα ταξίδι σε αργούς λάτιν ρυθμούς που σε πάνε σε αμμουδιές...Ιταλία, Κούβα, Βραζιλία, Ουρουγουάη, Πουέρτο Ρίκο, Μεξικό...Καλά, και Σαντορίνη, Κρήτη, Κέρκυρα, Λευκάδα, Μήλος, ααααααααχ...
Κι όπως λέει και το τραγούδι: "Τα κρυμμένα μυστικά, λόγια ηρεμιστικά
Να μου διώχνουν τη φοβία, στη χαμένη μου εφηβεία
Στον παράδεισο χτυπώ, να μου ανοίξουνε να μπω
Αναβράζοντα τα αστέρια, στα ληγμένα καλοκαίρια ...
Μια πάνω μια κάτω κι η ζωή μου άνω κάτω
Στο μέλλον μου κοιτάζομαι
Αγάπη εγώ χρειάζομαι"
http://www.youtube.com/watch?v=OJZKgwHferc&feature=related
Ταξιδέψτε με τη μουσική και τα όνειρα μέχρι να κάνετε το πραγματικό σας ταξίδι, όπως και όπου το έχετε φανταστεί, με την κατάλληλη παρέα φυσικά!